Friday, October 7, 2016

Beste Binary Options Brokers 7

volledige resensie IK Opsie is relatief 'n nuwe makelaar in die in 2013 Dit is 'n eiendom van 'n beheermaatskappy met die naam Investlab Trading Beperk 'n maatskappy, gereël deur die Ciprus Securities and Exchange Commission (CySEC), onder lisensie nommer 247/14 gestig bedryf. Dit bied aan sy diens wêreldwyd (afgesien van die VSA). Dit het uitgestaan ​​het in die skare van binêre makelaars as gevolg van sy sterk fokus op unieke gawes soos geen deposito gratis demo rekening en kompetisie handel gebaseer op 'n ware rekening prestasie. Ek was in staat om 'n nuwe demo rekening in kwessie van 30 sekondes oop sonder om enige deposito's. Dus, as jy net wil binêre handel begin sonder enige risiko of wil om jou strategie in demo rekening te toets voordat werklike deposito, IK Opsie is 'n goeie opsie. Wat ek nie graag oor die makelaar is 'n gebrek aan beskikbaarheid van langtermyn verstryking van opsies (meer as 'n dag). Die grafiek funksie is goed vir 'n kort termyn handelaars, maar vir 'n lang termyn kaarte wat jy nodig het om terug te skakel na ander bronne. As ek vir die meeste makelaars doen, ek gedeponeer $ 500 en verhandel vir 'n maand tot platform, prys voer, funksies, bonus en onttrekking spoed te gaan. Ons resensie is gebaseer op die toets gedoen oor 'n maand en skandering vir klagtes oor die makelaar oor verskeie beweerde webwerwe. Jy is vry om jou terugvoer te voeg in kommentaar afdeling. In hierdie IK Opsie Review, sal ons hierdie makelaar in besonderhede te verken. platform Oorsig IQOption nie gebruik off-the-shelf platform verskaf deur 3de deel maatskappye, maar dit het sy eie persoonlike bou en pasgemaakte platform. Ek het gevind dat die platform heeltemal intuïtief en hou van die tegniese ontleding gereedskap aangebied in-gebou binne die platform. Ek het probeer om hul Android artikels vir live handel en gevind dat dit redelik glad in my sterrestelsel S5 wees. Hulle het wel App Store app te maar ek het nie probeer nie. As jy 'n demo handelaar, kan jy strategieë van mobiele platform te oefen wanneer jy op reis is of vrye tyd. Ek het gevind dat latency van die werklike rekening platform vergelykbaar met toonaangewende verskaffers soos 24Option en Stockpair. Minimum Handel en Deposito Jy kan 'n gratis demo rekening oop te maak sonder om enige deposito. Net vul die gebruik van die skakel aan die einde van die bladsy. IK Opsie Bonus IK Opsie bonusse wissel afhangende van die bedrag wat jy het deposito. Oor die algemeen, bied hulle 20% bonus vir die deposito bedrag van 100 dollar en 100% bonus vir $ 5000 deposito. Op die oomblik, onder spesiale promosie hulle aanbied 100% bonus vir enige deposito bo of gelyk aan $ 100 Om die spesiale bonus van IK Opsie verkry benewens gereelde bogenoemde, volg net die verdere stappe: Open 'n gratis rekening met hierdie spesiale bonus skakel. Maak die min deposito of bedrag wat jy wil bonus code trade. Your sal outomaties gevul met bestaande beste bonus aanbod (100% vir alle deposito's nou). Gebruik hierdie kode, terwyl die maak van finale betaling: BonusFeb100mail Let daarop dat dit slegs behoorlik sal werk wanneer jy aanteken by die spesiale promosie skakel hierbo. Ons bonus aanbod sal gekrediteer word jou rekening in 24 werksure. Kliëntediens-afdeling kan kyk of jy uit van ons webwerf ten einde in aanmerking te kom vir hierdie promosie onderteken. Rekening Open met Best Bonus aanbod Hoe om die Bonus onttrek Om misbruik van bonus aanbod te voorkom, kan jy nie die bonus volslae na deposit. You onttrek het aan die 25X ontmoet van die bonus bedrag in aanmerking te kom vir die onttrekking van die bonus. For byvoorbeeld om 'n $ 1000 bonus wat aangebied aan julle te onttrek. jy moet 25 keer die bedrag van $ 1000 dws totaal van $ 25.000 het verhandel van die volume van die transaksies (ongeag die aantal, die geselekteerde produkte, en die grootte van die verhandel posisies). Jy kan altyd die bedrag van die betaling te onttrek (na aanpassing vir wins / verlies) te eniger tyd, selfs as jy aanvaar bonus, sonder om verbintenis toestand maar jy moet die bonus verbeur. Let daarop dat jy die bonus kan eenvoudig weier deur nie versoek vir dieselfde. In die geval van jou rekening bestuurder gee jou, kan jy hom vra om te trek deur middel van e-pos of gesels. Beskerming teen bedrog As 'n ten volle EU gereguleer makelaar (CySEC-247/14). alle handelaars verseker tot € 20.000 deur Cypriotische belegger vergoedingsfonds in geval IK Opsie gaan insolvent. Soos per verpligte reëls en regulasies, alle kliënte fondse is geskei in 'n derde party finansiële instelling (Die skoonmaak maatskappy). Dit bied die broodnodige beskerming teen kry scammed deur makelaars. Die onttrekking proses is soortgelyk aan ander makelaars. Handelaars verwag om identifikasies om die identiteit voor eerste onttrekking bevestig voorsien. Kredietkaart onttrekking verwerking neem 24-48 uur en bank drade word binne 5 werksdae. IK Opsie onttrekking In my persoonlike geval van onttrekking, het dit rondom 72 uur om my geld te trek. My rekening is reeds geverifieer so, ek het nie het om te gaan deur middel van die verifikasie proses. Verhouding bestuurder genoem na 3 dae van onttrekking te vra vir die rede, maar hy was nie te opdringerig en was nogal professionele. Om eerlik te wees, was ek bietjie hier verras. Let daarop dat, moet die geld na dieselfde bron hulle ontstaan ​​om geldwassery te voorkom teruggetrek. As jy wins maak en onttrekking bedrag is hoër as die aanvanklike deposito, dan kan jy kies vir ander metodes van withdrawal. Also, voordat jy in staat is om te onttrek is, moet jy identifikasiedokumente, wat nodig is deur die internasionale anti-geldwassery reëls voorsien . So, moenie verbaas wees as hulle gevra vir identifikasiedokumente. IK Opsie Spesiale kenmerke, ondersteun tale hoogtepunte Gevorderde charting - In die huis platform. Pro Master-Tegniese Analise met aanwysers. Kort termyn Trading vir 60 sekondes, 90 sekondes, 120 sekondes en upto 60 minute. Asset lys van 180 forex, aandele, kommoditeite, en indekse. Spesiale eienskappe. One Touch en Speed ​​Trading, Rollover en koop my uit. In alle lande uitgesluit Verenigde State van Amerika en Ciprus. Ondersteunde tale: Engels, Russies, Spaans, Frans, Duits, Italiaans. uitbetaling ratio IK Opsie uitbetaal tot 75-94% vir normale Hoë / lae handel. Uitbetaling raak meer as 90% wanneer beide die VSA en Europa mark is oop en 'n lae wanneer daar baie min nuus vloei. IK Opsie laaste woorde Ons gedeponeer $ 500 en verhandel met hulle vir 'n maand om hul platform toets as ons met alle makelaars. Ek versoek vir onttrekking op 'n Maandag en het die geld terug gewerp op Woensdag. My rekening is ten volle geverifieer en hulle al die nodige dokumente het reeds met hulle. Ek sal raad gee om jou rekening geverifieer word voordat die saak. Hulle het baie min negatiewe verslae, maar hulle is relatief min in vergelyking met ander. Ek het gevind dat 'n woedende kliënte in klagtes forum, maar sy verslag het nie in enige details. Personally, het ek nie 'n probleem met onttrekking in die gesig staar, selfs al het ek ordentlike wins gemaak het in 'n kwessie van maande. Ek moet sê, dit het die grootste deel van die groen seine vir die vereistes van 'n goeie makelaar. Ek hou van hulle gratis demo en gevorderde kartering funksie die mees. Een van die min makelaars wat binêre opsies as die handel eerder as verbintenis te behandel. Ek hoop hulle gou implementeer langtermyn verstryking opsies. Ek sou beslis aanbeveel om hul gratis demo kyk en begin werklike rekening net as jy hulle wil.


No comments:

Post a Comment