Wednesday, September 14, 2016

Forex Tariewe Cbk

1. Tariewe is onderhewig aan verandering sonder kennisgewing. 2. Let asseblief daarop dat hierdie is 'n aanduiding Tariewe. JavaScript is huidiglik afgeskakel. Skakel dit vir 'n beter ervaring van Jumi. Die ekonomiese gesondheid van 'n land het 'n effek van baie faktore, maar die hoof faktore wat 'n beduidende invloed is rentekoerse, inflasie, en die wisselkoers. Wisselkoers speel 'n belangrike rol in die land se vlak van handel wat stil van kritieke belang om die meeste elke vrye mark ekonomie in die wêreld. Dit is die rede waarvoor wisselkoerse is mees aangaande ontleed en governmentally gemanipuleer ekonomiese maatreëls. Dit is 'n makro invloed van wisselkoerse hulle ook 'n invloed op mikrovlak as hulle 'n impak die reële opbrengs van portefeulje 'n belegger se. Veranderinge in wisselkoerse het 'n invloed op 'n volk se handel verhoudings met ander nasies. Dit verduidelik dat 'n hoër geldeenheid maak uitvoere 'n land se duurder en invoer goedkoper in buitelandse markte, terwyl 'n laer valuta maak uitvoere 'n land se goedkoper en sy invoere duurder in buitelandse markte. So word daar verwag dat hoër wisselkoers verwag kan word om die land se handelsbalans verminder, terwyl 'n laer wisselkoers sou verhoog. Veral wisselkoerse verband hou met die handel verhouding tussen twee lande in gedagte so hou dat wisselkoerse familielid, en word uitgedruk as 'n vergelyking van die geldeenhede van twee lande. Hierdie wisselkoerse word bepaal deur vraag en aanbod, so as die daar 'n groter vraag na Amerikaanse goedere dan sou daar is geneig om 'n waardering (toename in die waarde) van die dollar wees. As daar enige kommer oor toekomstige ekonomie van die VSA dan markte sal neig om Dollars wat uiteindelik die waarde van Dollar wêreldwyd sal afneem verkoop. Spesifiek praat oor Kenia die Sentrale Bank van Kenia versamel analitiese wisselkoerse daagliks vir gebruik deur die algemene publiek. Hierdie tariewe is eintlik die weerspieëling van die gemiddelde koop en verkoop pryse van die belangrikste deelnemers in die buitelandse valuta mark teen elke dag daarvoor bied 'n eiesoortige aanwyser vir enige belanghebbende party op die waarde van die sjieling op 'n bepaalde dag het die ope handel. Hou duidelik in gedagte dat hierdie tariewe is slegs 'n aanduiding en ander Forex partye insluitend handelsbanke en Forex's kan wissel tariewe geld op hul Forex transaksies. Ons bied die daaglikse Wisselkoerse vir Kenia wat kan help om die handelaars om 'n wyse en winsgewende besluit te neem. Alles wat jy nodig het om te weet oor die dinar. Jy het vrae oor die dinar, en jy antwoorde nodig het. Ek vyf spandeer meer as 5 jaar die bestudering van die dinar, en as jy dit oorweeg 'n belegging in die dinar. Ek kan eerlik vertel - jy shouldn t mors selfs nog 'n minuut voor die lees van alles wat is in hierdie boek. RV Intel is vol van kennis wat deur die jare van studie, navorsing, en persoonlike kontakte in Irak, die Amerikaanse regering, en nog baie meer. (Die mees onlangse weergawe is: 1.4 vanaf) Antwoorde op meer as 50 spesifieke vrae, 'n omvattende gids tot die begrip van Irak Selfs 'n uiteensetting van die Koeweitse dinar herwaardasie ek gee jou die ware Jakob op wat werklik gebeur het. . en meer belangrik, wat nou gebeur. Laat my antwoord die grootste vraag wat jy het: is dit Legit. Alles wat jy nodig het om te weet oor die Irakese dinar. is nou beskikbaar vir direkte aflaai. Kry dit hier: Is dit reg om te belê in die Irakese dinar sal daar 'n tydsbeperking geplaas op wisseling in is daar 'n tyd limiet wees op wisseling in sekere denominasies wees: moet meer Ok, hoe oor die antwoorde op hierdie vrae en meer weet waarom sou daar 'n tydsbeperking Hoe kan ek beskerm my belegging van 'n tydsbeperking op wisseling in wat banke het De La Rue masjiene Hoekom moet ek omgee wat banke het 'n De La Rue masjien sal ons in staat wees om groot denominasies handel vir kleiner Ek sal moet reis sal ons in staat wees om te ruil in die VSA wat is 'n Country RV Hoe kan ek beskerm my belegging van 'n Country RV Waar sal ons in staat wees om ruil is daar 'n vlak van die BBP wat bereik moet word voordat 'n TV kan jy praat oor die Koeweitse geldeenheid RV het die CBK of IMF hanteer die Koeweitse geldeenheid herwaardasie het ons 'n bewys van aankoop nodig As ek don t het 'n kwitansie, hoe kan ek bewys toe ek my dinar het jy 'n Warka rekening Waar beveel ek kontant in Wat sal die kontant in proses wees Na RV, hoe kry ons die beste koers Belasting Belasting in ander lande Moet ek kontant in alles op een slag sal Irak druk nuwe geldeenheid of die huidige dinar verblyf in plek Wat van Kanadese banke wat bepaal die waarde van 'n lande geldeenheid Hoe Irak se geldeenheid / ekonomie te vergelyk met ander lande geldeenheid / ekonomie Hoeveel dinar is in sirkulasie is dit relevant is daar forums wat geborg word deur handelaars watter presies wie of wat bepaal die wisselkoers vir die dinar sal ons in staat wees om aan te sluit op die volgende valuta onderneming kan Irak te kry uit Hoofstuk 7 sonder 'n TV / RI Hoekom of hoekom nie Wanneer sal IQD gaan FOREX Adam, glo jy die TV sal gebeur sonder 'n LOP sal die dinar vrygelaat op FOREX teen die huidige tempo Ek hou lees oor ekonome projekteer X koers. Wie is hulle en hoekom doen hulle dit koers voorspel hoe hoog sal die tempo gaan Wanneer sal dit volwasse Sal die regering kry 'n ander koers as die publiek sou Hoofstuk 7 strafskoppe verwyder het 'n onmiddellike impak op die Irakese dinar, dit is handel en IMF erkenning van hul geldeenheid Waar sal die geld vandaan om te dek die miljoene wat verhandel in ten tye van RV As die dinar nie RV of RI, sal ek nog steeds in staat wees om my geldeenheid verhandel in vir voorraad in Irak maatskappye kan ek verwag om te loop uit 'n bank met 'n aktetas vol geld na die RV Is die dinar verwag om 'n kursus van waardering soortgelyk aan die Koeweitse dinar volg Wat Amerikaanse banke voer die dinar Wat gevolge sal die bomaanvalle het spekuleer oor die tempo. lae of hoë. 10, of 2 reg uit die hek Is daar enige banke betaal rente op dinar Kan jy jou huidige fisiese dinar in 'n Irakse bankrekening Is dit riskant Hoe doen jy dit Was daar ooit 'n tyd dat daar meer buzz, of was is dit die warmste van die Irakese dinar ooit wat hou die dinar terug Ek m nie 'n grap Al wat, en nog baie meer, is in die boek. Hierdie ding is gepak met meer as 50 bladsye van soliede inligting by die laaste telling Werklike Verhalen: Adam, Vir iemand wat so baie tyd spandeer op soek na dit wat jy het daarin geslaag om dit eenvoudig en eerlik hou. Ek is regtig moeg van die eindelose aankondigings daarvan sal wees in drie dae opbou, volgende Maandag, ens ens Soos die voorspellings van die einde van die wêreld. As jy vir my 'n spesifieke tyd te gee, het jy my aandag verloor. Ek is net 'n paar maande nuwe na hierdie sodat jy my gegee het wat ek nodig het, plain en so eenvoudig soos die onbekende kan wees. Real TV Intel is die beste verkoop dinar boek op die internet vir 'n rede, vriende Adam, ek is absoluut verbaas dat daar soveel verpak in net 56 bladsye ek m gaan hierdie boek weer en weer gebruik, en ek selfs om maniere te vind om dit toe te pas tot ander geldeenhede en beleggings. Jy, meneer, het 'n fantastiese werk en ek is dankbaar Kan ek jou iets anders Hierdie bladsy het hier vir 'n lang genoeg om werklik te kry hierdie resensies vertel. Hulle sondaars t opgemaak, dit is resensies van regte mense. As 'n saak van die feit, die meeste van hulle is waarskynlik lede van die forum As my reputasie my t didn voorafgaan, voel asseblief vry om rond te vra oor die DinarVets boodskap bord en kyk wat mense te sê het. Ek beveel jou boek na die mense by die werk vandag. Jy het 'n mooi werk en dit dek ton wat mense moet weet. 'N Groot verwysing wat ek weet ek sal keer op keer gebruik. Eerlik, mense - ek kry terugvoer elke dag op hierdie boek, en dit is alles goed. 100 van die mense wat hierdie boek lees sê goeie dinge daaroor - wat beteken dat jou vertel Hi, Adam - ok, ek ve got 'n getuigskrif vir jou, dit is die boek wat jy sal wil jy lees voordat jy jou eerste dinar Gelukkig gekoop dit is ook die boek wat jy sal dankbaar wees om nou te lees (pre RI / RV), dit kon letterlik maak of jou belegging te breek :-) ek jou t meer kan vertel as jy net lees nie, maar ek sal jou 'n belofte . Ek didn t skryf hierdie boek om vriende te maak, ek het dit geskryf om te deel. en ek weet dat sommige mense dalk nie graag die inligting. My belofte is dat ek dit altyd sal gee om jou reguit, maak nie saak wat. My vriende, die kennis wat jy opdoen is van onskatbare waarde. Ek ve vertel oor en oor weer dat hierdie prys is 'n steel, maar vir nou is ek m laat dit op die plek waar dit is: Honestly, die getuigskrifte kan vir ewig aanhou. maar ek m nie van plan om jou te laat ly deur bladsye en bladsye van getuienis. koop net die boek en sien vir jouself. dit is een belegging wat jy nie wil verkeerd om jou sukses P. s. OM Alhoewel hierdie bundel bevat die mees up to date inligting oor die Irakese dinar, is die situasie verander en kliënte wat nou te koop sal gratis weergawes te kry as hulle uittrek. Kry dit nou Kenia het 'n algemeen positiewe belegging klimaat wat dit aantreklik vir internasionale maatskappye op soek na 'n plek vir hul plaaslike of Afrikaanse bedrywighede gemaak het. Die belegging klimaat word gekenmerk deur stabiele monetêre en fiskale toestande en 'n regsomgewing wat min onderskeid tussen buitelandse en binnelandse belegging maak. Kenia het 'n sterk telekommunikasie-infrastruktuur, 'n robuuste finansiële sektor, en soliede lugvaart verbindings binne Afrika en Europa en Asië. Die hawe by Mombasa is die belangrikste handel poort vir die grootste deel van Oos-Afrika. Kenia het 'n goed opgeleide bevolking en 'n groeiende stedelike middelklas. Toenemende integrasie tussen die lede van die Oos-Afrikaanse Gemeenskap asook Kenia se konsekwent lae ranglys op internasionale maatstawwe van die gemak van sake en korrupsie te doen. Kenia gesigte ook 'n stygende bedreiging van onveiligheid van terrorisme en misdaad. Sleutel makro-ekonomiese fundamentele faktore is sterk. Inflasie is stabiel in die reeks van 5-7 persent. Die wisselkoers is grootliks stabiel hoewel dit afgeskryf uit 86,3 Keniaanse sjielings (2013) tot 90,6 Keniaanse sjielings (2014) aan die Amerikaanse dollar as die Amerikaanse dollar internasionaal versterk. Die Sentrale Bank van Kenia (CBK) het gehou rentekoerse bestendig op 8,5 persent, alhoewel baie banke nie laer pryse bevorder deur CBK monetêre beleid aan verbruikers, wat 'n sleep op belegging skep slaag. Kenia het ook gehandhaaf relatief stabiele fiskale beleid met hanteerbare skuldvlakke en tekorte. In 2014, Kenia se besteding aan openbare terugbetaling van skuld was 70 persent hoër as die besteding aan ontwikkeling in 2013 'n deurlopende kommer is die groot openbare sektor se loonrekening, wat die regering probeer om te beheer. Die gemak van sake doen in Kenia bly swak, met die Wêreldbank die verslag dui daarop dat meer as 50 persent van die belegger fasilitering wentel om buitelandse werkspermitte. Korrupsie bly 'n groot struikelblok vir sake doen in Kenia. Kenia ingedeel 145 van 175 lande op Transparency International se 2014 korrupsie persepsies indeks. Bewerings van onreëlmatighede in die openbaar tenders is 'n gereelde. Onsekerheid bly 'n probleem. Mees noemenswaardig, terroriste aangeval Garissa Universiteitskollege in April 2014, met die dood 147 mense en gewond 'n ander 79. Dit was die dodelikste aanval in Kenia sedert die aanslag van die Amerikaanse ambassade in Nairobi 1998. 'N aanval in September van 2013 op die prominente Westgate Winkelsentrum wat 71 mense dood gelaat en meer as 175 gewond. Hierdie aanvalle, sowel gekoppel aan die Somaliese terroristegroep Al-Shabaab, gedemonstreer die effek op Kenia van onstabiliteit in die naburige Somalië. Ten spyte van hierdie struikelblokke, is Amerikaanse maatskappye suksesvol in baie sektore in Kenia bedryf. Geleenthede bestaan ​​in die kleinhandel, restaurante, tegnologie, gesondheidsorg, energie, vervoer, mobiele bank, en finansies. Belangstelling in winning hulpbronne het skerp gestyg volgende olie en gas vind in Kenia. Ongelukkig is die mynbousektor sal na verwagting sal ly indien 'n beperkende mynbou wetsontwerp tans onder bespreking in die Senaat vanjaar oorgedra. 1. openheid vir en beperkings op, Buitelandse Belegging houding teenoor buitelandse direkte belegging Kenia is 'n toenemend sterk vennoot vir buitelandse direkte belegging (FDI), maar 'n paar hekkies bly. Buitelandse beleggers op soek na 'n teenwoordigheid in Kenia te vestig oor die algemeen ontvang dieselfde behandeling as plaaslike beleggers, en multinasionale maatskappye maak 'n groot persentasie van Kenia se uitvoerbevordering programme nie onderskei tussen plaaslike en buitelandse besit goedere. Hindernisse tot FDI in Kenia krimp as hervormings in plek gestel is, maar hulle het steeds bestaan. Strydig administrasie van werkpermitaansoeke maak dit 'n bietjie moeilik om te uitgewekenes in diens in Kenia. Sien artikel 16, arbeid, vir meer inligting. Die minimum buitelandse beleggings te kwalifiseer vir die regering van Kenia (GOK) belegging aansporings en 'n belegging sertifikaat USD 100,000, wat waarskynlik buitelandse klein en medium ondernemings belegging afskrik, veral in die dienstesektor, wat normaalweg nie as kapitaal-intensiewe as ander sektore. Beleggers moet bewus wees dat buitelanders nie kan grond besit in Kenia, al het hulle dit kan huur in inkremente van 99 jaar. Beleggers in mynbou moet bewus wees van die Mynbou Bill 2014, wat tans onder oorweging in die Senaat, wat 'n aantal praktyke, beleide en voorwaardes wat sterk ontmoedigings om buitelandse belegging in die sektor te skep bevat. Ander Beleggingsbeleid Resensies Een komponent van Kenia se prestasie in die wetgewende en regulatoriese hervorming is indrukwekkend en soliede vordering ervaar op byna alle gebiede wat druk op die belegging raamwerk. Hoogtepunte raak oor die nuwe kompetisie raamwerk, modernisering van belasting administrasie (bv aanlyn indiening), vereenvoudiging van die besigheid lisensies en bekendstelling van prestasiekontrakte. Die verslag meld dat die aanvaarding van 'n nuwe grondwet en die konsolidasie van beide politieke en ekonomiese stabiliteit uiteindelik sal bevestig weer die geleentheid om Kenia hoog op die kaart FDI sit. Meer moet gedoen word in die volgende areas: aanspreek buitelandse permitte kwessies vorentoe beweeg met die privatisering van staatsondernemings en die ontwikkeling van openbare-private vennootskappe (PPP) beleid ontwikkeling van 'n belegging beleid en die implementering van die FDI strategie skep van 'n voorspraak netwerk en die bevordering van streeksintegrasie. Die Afrika-ontwikkelingsbank verslag 2013 getiteld Die Staat van Kenia se vervoerinfrastruktuur en logistieke stelsels (insluitend doeane, goedere klaring en weegbrug prosesse) is aanhoudend swak vir 'n plaaslike handel en vervoer hub. Hoë koste van energie en swak en onderbreek voorsiening van elektrisiteit is verlammende om besigheid, veral in die vervaardiging. Die verslag beklemtoon uitdagings in die regulatoriese omgewing wat hoofsaaklik met verouderde wetgewing maatskappy, prosedures sakepermit en plaaslike eienaarskap vereistes in geselekteerde nywerhede. Balkanisering van besigheid regulering en belasting oor 47 lande mag voorkom as gevolg van die GOK Wette / Regulasies van direkte buitelandse beleggings Die Regering van Kenia is die implementering ingevolge die Grondwet 2010, wat 'n drie-tak tweekamer Demokratiese Republiek wat opgestel word in vestig gestig hervormings 'n soortgelyke wyse as die Amerikaanse politieke stelsel. Een van die belangrikste veranderinge in die nuwe grondwet is die vestiging van 'n devolutionary stelsel wat baie meer krag en befondsing aan plaaslike regerings in Kenia se 47 provinsies sien. Keniaanse owerhede sê dat die nuwe instellings 'n sterk en stabiele omgewing vir besigheid sal skep, selfs as tandekryprobleme te skep spanning tussen die takke en korrupsie bly 'n probleem. Die groot regulasies direkte buitelandse beleggings word in die Investment Promotion Wet van 2004. Ander belangrike dokumente wat die wetlike raamwerk te voorsien vir FDI sluit in die 2010 grondwet van Kenia, die Maatskappye, die Private Openbare Partnership Act 2013, en die Buitelandse Belegging Beskerming Daad. GOK lidmaatskap in die Wêreldbank se amptelike belegging bevordering agentskap. Die Grondwet van Kenia bied beskerming teen die onteiening van private eiendom. Die uitoefening van vooraanstaande domein toegelaat onderhewig aan die betaling van vinnige en billike vergoeding. Die Land Acquisition Wet regeer vergoeding en 'n behoorlike regsproses in die verkryging van grond, hoewel grondregte kwessies in Kenia omstrede bly. Sien in artikel 7 vir meer inligting. Die Regering van Kenia is die implementering ingevolge die Grondwet 2010, wat 'n drie-tak tweekamer Demokratiese Republiek wat opgestel word in 'n soortgelyke wyse aan die Amerikaanse politieke stelsel vestig gestig hervormings. Een van die belangrikste veranderinge in die nuwe grondwet is die vestiging van 'n devolutionary stelsel wat baie meer krag en befondsing aan plaaslike regerings in Kenia se 47 provinsies sien. Keniaanse owerhede sê dat die nuwe instellings 'n sterk en stabiele omgewing vir besigheid sal skep, selfs as tandekryprobleme te skep spanning tussen die takke en korrupsie bly 'n probleem. Die groot regulasies direkte buitelandse beleggings word in die Investment Promotion Wet van 2004. Ander belangrike dokumente wat die wetlike raamwerk te voorsien vir FDI sluit in die 2010 grondwet van Kenia, die Maatskappye, die Private Openbare Partnership Act 2013, en die Buitelandse Belegging Beskerming Daad. GOK lidmaatskap in die Wêreldbank se amptelike belegging bevordering agentskap. Die Grondwet van Kenia bied beskerming teen die onteiening van private eiendom. Die uitoefening van vooraanstaande domein toegelaat onderhewig aan die betaling van vinnige en billike vergoeding. Die Land Acquisition Wet regeer vergoeding en 'n behoorlike regsproses in die verkryging van grond, hoewel grondregte kwessies in Kenia omstrede bly. Sien in artikel 7 vir meer inligting. Beperkings op buitelandse beheer Onder Kenia Visie 2030, Kenia het ten doel om 'n middel-inkomste vinnig industrialiserende land teen 2030, wat al sy burgers 'n hoë gehalte van die lewe wees. Die eerste mediumtermynplan (MTP) geïmplementeer tussen 2008 en 2012. Die Tweede MPT (usaid. gov/sites/-default/files/documents/1860/1) 20Second 20Medium 20Term 20Plan 202013 20- 202017.pdf) uiteensetting van die beleid , programme en projekte wat die regerende Jubilee Koalisie van voorneme is om te implementeer 2013-2017 ten einde versnelde en inklusiewe ekonomiese groei hoër lewenstandaarde beter onderwys en gesondheidsorg verhoogde werkskepping en meer gediversifiseerde uitvoer te lewer. Die tweede MTP fokus op die ontwikkeling van infrastruktuur en ry groei deur middel van openbare private vennootskap reëlings. Meer inligting kan verkry word by KenInvest. Kenia is besig privatisering pogings vir semi organisasies in 'n wye verskeidenheid van sektore. Privatisering kan bereik word deur middel van openbare aanbod van aandele, openbare-private vennootskappe, verkope onderhandel, die verkoop van bates, en ander metodes soos goedgekeur deur die Kabinet. Die geraak sektore sluit in agribesigheid landbou, konstruksie, en swaar toerusting onderwys energie en mynbou finansies voedsel verwerking en verpakking industriële toerusting en voorrade en reis. Semistaatsinstellings soos die Nasionale Bank van Kenia, die Kenia elektrisiteit Company (Kengen), die Kenia Pipeline Company, die Kenia Hawe-owerheid, en verskeie hotelle en suiker, sement, suiwel, wyn en vleis verwerking maatskappye is betrokke. Die Private Openbare Vennootskap (OPV) Wet 2013 bied die wetlike raamwerk om die gestruktureerde, metodies en opgevoer ontplooiing van PPP's in die ontwikkeling van infrastruktuur in Kenia in staat te stel. Die Wêreldbank beraam dat Kenia het 'n befondsing infrastruktuur gaping van ongeveer USD 2-3000000000 per jaar aan die vereistes infrastruktuur aan te spreek in die volgende 10 jaar. Die GOK van voorneme is om die huidige ontwikkeling befondsing gaping deur PPP handel te oorbrug. Op 31 Desember 2013 die GOK gepubliseer 'n goedgekeurde lys van 47 nasionale prioriteit PPP projekte. Meer inligting oor Keniaanse PPP projekte kan gevind word op die webwerf van die Nasionale Tesourie PPP-eenheid se pppunit. go. ke. Beleggers word gemaan dat die tenderproses vir kontrakte is gekritiseer as ondeursigtig en geneig is tot korrupsie. Die GOK het pogings in plek om te verbeter en te outomatiseer, maar hul toekomstige effektiwiteit onbekend is. Daar is min vertoning van belegging in Kenia, en dit het nie diskriminerend is. KenInvest vra maatskappye om 'n opsionele belegging registrasieproses wat gesondheid, veiligheid, en omgewingsimpakstudies sluit ondergaan. Terwyl opsioneel, registrasie is verpligtend vir diegene wat belegging aansporings. Beleggers in Kenia word vereis om te voldoen aan omgewingstandaarde. Die Nasionale Omgewingsbestuur Owerheid (NEMA) hou toesig oor hierdie sake en is die hoof van die omgewing regulerende agentskap. Ontwikkelaars van projekte waarby die vervaardiging of verwerking, of enige projek gevestig deur 'n liggaam van water of in 'n bewaringsgebied is nodig om uit te voer 'n omgewingsimpakstudie (OIS) en 'n OIE lisensie voor implementering projek. By die indiening van die OIE, is NEMA nodig om te reageer binne ses maande. Indien geen antwoord binne nege maande ontvang, kan die belegger voort te gaan met die projek. Die kompetisie-owerheid van Kenia reguleer Keniaanse mededingingsreg en die toepassing daarvan. Dit reguleer samesmeltings, misbruik van dominante posisie, en ander kompetisie en verbruikers-welsyn verwante kwessies in Kenia. Dit het onlangs opgelê n indiening fooi vir samesmeltings en verkrygings, ingestel op 'n miljoen sjielings (USD 11.554) vir samesmeltings waarby omset van tussen een en 50000000000 sjielings (USD 11.600.000 USD 578000000), terwyl twee miljoen sjielings (USD 23108) sal gehef word vir 'n groter samesmeltings. Alle samesmeltings en verkrygings vereis magtiging die Owerheid se voordat dit gefinaliseer word. Die oordrag van eiendom tussen twee entiteite wat verband hou met inlywing, herkapitalisering, verkryging, samesmelting, skeiding, ontbinding of soortgelyke herstrukturering transaksies wat die Tesourie Kabinet Sekretaris ag goeddunke te wees in die openbare belang is vrygestel van kapitaalwinsbelasting. Histories het die bydrae dienstesektor na Kenia uit die mark op soek na FDI aan hulpbron soek FDI. Die implementering van die belangrikste ekonomiese hervormings dra by tot 'n strukturele transformasie. Hierdie hervormings sluit in die beleid en regsraamwerk vir Openbare private vennootskappe (PPP) verorden in 2013 en die verloop van die wetgewende raamwerk vir die oprigting van spesiale ekonomiese sones. Millennium Uitdaging Korporasie Land telkaart Die Millennium Challenge Corporation, 'n Amerikaanse regering entiteit belas met die lewering van ontwikkeling verleen aan lande wat 'n verbintenis tot hervorming het getoon, geproduseer telkaarte vir lande met 'n bruto nasionale inkomste per capita (BNI) of dollar 4125 of minder. 'N Lys van lande / ekonomieë met MCC telkaarte en skakels na die telkaarte is beskikbaar hier: mcc. gov/pages/selection/scorecards. Besonderhede oor elkeen van die MCC se aanwysers en 'n gids tot die lees van die telkaarte is hier beskikbaar: mcc. gov/pages/docs/doc/report-guide-to-the-indicators-and-the-selection-process-fy-2015 . 2. Gesprek en oordrag Beleid Kenia is 'n oop ekonomie met 'n geliberaliseerde kapitaalrekening en 'n swewende wisselkoers. Die Sentrale Bank van Kenia (CBK) betrokke is by wisselvalligheid kontroles egter hierdie vorm van valuta bestuur streng daarop gemik is glad tydelike markskommelings. Ten spyte van die CBK verwagting dat die sjieling vanjaar op die rug van 'n soewereine effekte uitgereik in 2014 sal versterk, die globale waardering van die Amerikaanse dollar bly 'n belangrike risiko vir die geldeenheid. Streeks-, die sjieling versterk teenoor al die ander geldeenhede. Die geldeenheid is geneig onder druk bly weens relatief laer buitelandse valuta-invloei en 'n toename in invoer wat veroorsaak word deur die voortdurende infrastruktuurprojekte. Laer oliepryse aanhou om lopende rekening Kenia se posisie ondersteun. Die tendens is geneig om te hou in die jaar as globale oliepryse sal na verwagting handel by die dollar 50-60 per vat vlakke van 'n hoogtepunt van die dollar 110 minder as 'n jaar gelede. Volgens CBK syfers het die gemiddelde wisselkoers in 2014 was KES 87,92 dollar 1. Kenia se minister van buitelandse Belegging Protection Act (FIPA) waarborg kapitaal repatriasie en oorbetaling van dividende en rente vir buitelandse beleggers, wat vry is om winste insluitend un omskep en die terugkeer - capitalized behou winste (opbrengs van 'n belegging na betaling van die toepaslike belasting en die skoolhoof en rente wat verband hou met 'n lening). Kenia het geen beperkings op die omskakeling of die oordrag van fondse wat verband hou met beleggings. Keniaanse wet vereis dat die verklaring gebruike van bedrae bo KES 500,000 (USD 5687) as 'n formele ondersoek teen geldwassery. Buitelandse valuta is geredelik beskikbaar by handelsbanke en buitelandse valuta's en vrylik kan gekoop en verkoop word deur plaaslike en buitelandse beleggers. Kenia is gelys as 'n land van primêre belang vir geldwassery en finansiële misdaad deur die departement van buitelandse sake se voortgesette vordering in die skep van die wetlike en institusionele raamwerk te bestry geldwassery en die finansiering van terrorisme tot gevolg gehad dat die FATF aankondiging dat Kenia uit die wil verwyder FATF verification in Junie 2014. 3. onteiening en Vergoeding Kenia het nie 'n onlangse geskiedenis van onteiening aksies, en ook nie 'n beleid in plek dat onteiening te moedig. Die 2010 Grondwet waarborg die veiligheid van onteiening, behalwe in gevalle van vooraanstaande domein of veiligheid. In sulke gevalle, die grondwet vereis vinnige en billike vergoeding. Die Keniaanse regering kan 'n buitelandse belegging lisensie in te trek as 'n vals verklaring gemaak terwyl aansoek te doen vir die lisensie die bepalings van die Investment Promotion Wet of enige ander wet waaronder die lisensie toegestaan ​​is oortree of indien daar 'n oortreding van die bepalings en voorwaardes van die algemene magtiging. Die Investment Promotion Wet van 2004 maak voorsiening vir die herroeping van die lisensie in gevalle van bedrog verteenwoordiging te KenInvest deur 'n skriftelike kennisgewing aan die belegger die toestaan ​​van 30 dae vanaf die datum van kennisgewing te regverdig behoud van die lisensie. In die praktyk, KevInvest herroep selde lisensies. Regstelsel, gespesialiseerde howe, regterlike onafhanklikheid, uitsprake van Buitelandse howe Die 2010 Grondwet 'n aparte regbank met 'n Hooggeregshof, 'n Hof van Appèl, 'n konstitusionele hof, en 'n hooggeregshof. Daarbenewens het die voorheen bestaande ondergeskikte howe bly Landdrostekommissie, Khadis (Moslem opvolging en erfenis), en krygsrade, net soos die kommersiële en industriële howe. In 2014, die regbank herdoop die Nywerheidshof die Employment en arbeidsverhoudinge Hof. Van 'n regering perspektief, het die Keniaanse howe al beskryf as. Die minister van buitelandse Uitspraak (Wederkerige Afdwinging) Wet maak voorsiening vir die toepassing in Kenia van uitsprake wat in ander lande wat wedersydse behandeling in ooreenstemming te oordeel gegee in Kenia. Kenia het in wedersydse handhawing ooreenkomste met Australië, die Verenigde Koninkryk, Malawi, Tanzanië, Uganda, Zambië, en die Seychelle geloop. Sonder so 'n ooreenkoms, 'n buitelandse vonnis is nie afdwingbaar in die Keniaanse howe, behalwe deur die indiening van pak op die regbank. Keniaanse howe oor die algemeen erken 'n beheerliggaam-wet klousule in 'n ooreenkoms wat voorsiening maak vir buitelandse reg. 'N Keniaanse hof sou nie uitvoering gee aan 'n buitelandse reg verleen as die partye bedoel om dit toe te pas ten einde die verpligte bepalings van die Keniaanse wet waarmee die ooreenkoms het sy mees aansienlike verband, en wat die hof sal gewoonlik aansoek gedoen ontduik. Buitelandse advokate is nie geregtig om te oefen in Kenia, tensy 'n Keniaanse advokaat opdrag en vergesel hulle, maar 'n vreemde advokaat mag as 'n kampvegter vir die doeleindes van 'n bepaalde saak of saak of aangestel is om dit te doen deur die Prokureur-generaal. Alle advokate in privaatpraktyk is lede van die Prokureursorde van Kenia (LSK). Advokate in staatsdiens is nie nodig om LSK aan te sluit. Bankrotskappe word gereeld deur die bankrotskap Wet (2009) krediteure regte is vergelykbaar met dié in ander gemenereg lande. Monetêre verordeninge tipies gemaak in Keniaanse sjielings. Die kategorie Wêreldbank. Dit is af 11rankings from2014. Die verslag meld dat 4,5 jaar tipies vereis word om 'n boedel in Kenia te sluit, teen 'n koste van 22 persent van die boedel. Estates verkoop as 'n lopende saak, en die herstel koers is 27,1 sent op die dollar. Daar is baie min belegging geskille met betrekking tot VS en internasionale maatskappye in die afgelope dekade, met net een wat die aandag van ambassade in Nairobi is besig. Daar is geen spesifieke patroon om die geskille. Kommersiële geskille is baie meer algemeen, veral met betrekking tot die regering tenders. Sien artikels 8 en 13 vir meer inligting. Die regering aanvaar nie bindend internasionale arbitrasie van belegging geskille met buitelandse beleggers. Wetgewing in 2013 gestig om die Nairobi Sentrum vir Internasionale Arbitrasie (NCIA). Die NCIA poog om te dien as 'n onafhanklike, nie-winsgewende internasionale organisasie vir kommersiële arbitrasie, en kan 'n vinniger alternatief vir die hof stelsel bied. Terwyl dit moet nog gesien word of dit middel effektief in die vestiging van Nairobi as 'n neutrale arbitrasie middelpunt sal wees, arbitrasie by ander internasionale arbitrasie sentrums is baie gewild met multinasionale besighede wat in Kenia. ICSID Konvensie en New York Konvensie Kenia is 'n lid van die Internasionale Sentrum vir die vereffening van Investment Geskille (ICSID), en is 'n ondertekenaar van die Konvensie 1958 New York op die handhawing van buitelandse scheidsrechter. Duur van Geskilbeslegting Die private sektor is ontevrede met hul regsopsies in Kenia weens swak institusionele kapasiteit en gebrekkige deursigtigheid. Die hulpbronne en tyd wat betrokke is by die vestiging van 'n geskil deur die Keniaanse howe dikwels hulle oneffektief as 'n vorm van geskilbeslegting te lewer. Internasionale beleggers anecdotally verband 'n vermeende 5. prestasievereistes en Belegging Aansporings Kenia is 'n World Trade Organization (WHO) lid. Dit is nog nooit aangehaal vir die oortreding van Handel Verwante Investment Maatreëls. Kenia se spesiale ekonomiese sones (Sez) en Uitvoer Processing Zones (EPZ) bied spesiale geografies-gebaseerde aansporings. Meer inligting word verskaf in Afdeling 17. Die regering se Manufacturing Onder Bond program (MUB) is bedoel om aan te moedig vervaardiging vir uitvoer deur vrystel deelnemende ondernemings van pligte en BTW op ingevoerde toerusting, masjinerie, toerusting, grondstowwe, en ander ingevoerde insette invoer. Die program bied ook 'n 100 persent beleggingstoelaag op aanleg, masjinerie, toerusting, en geboue.


No comments:

Post a Comment