Sunday, September 25, 2016

Hdr Fx App Review

FLIR FX review Sekuriteit kameras is dof. Hulle sit in die hoek, jou vervelige dag-tot-dag roetine te teken, en miskien nuttig wanneer ramp as jy gelukkig weer. Nie so met die FLIR FX. Oorweging dit kom van dieselfde maatskappy wat kameras wat gebruik word deur die Antarktiese navorsers, militêre vlieëniers en brandbestryders maak, miskien ons shouldn t geskok. Dit het 'n slim video speel af wat s aangepas uit tegnologie FLIR gemaak vir die FBI. Wanneer dit is nie by die huis speel brandwag, die kamera module oneigen die basis en word 'n aksie kamera, gereed vir gebruik as 'n GoPro-styl cam om jou naweek avonture teken bo op 'n helm, of blatante spoed aan boord 'n bietjie berg. Jy sal een van die opsionele bykomstighede nodig om dit moontlik te maak, maar dit kan die anders gebruikswaarde kamera maanlig soos 'n speelding, soos 'n F-150 uit vir 'n nag op die dorp. Net om dit selfs meer cool punte gee, die FLIR FX het 'n slim video speel af wat s aangepas uit tegnologie FLIR gemaak vir die FBI. Die vraag is: Kan dit regtig 'n goeie by al hierdie dinge 'n maklik-om-te gebruik sekuriteit stelsel Wanneer dit kom by veiligheid, FLIR het 'n sterk agtergrond werk vir kieskeurige kliënte van die weermag om die FBI, maar hierdie is die eerste verbruiker produk . Dit is ook 'n mobiele-net toestel op die oomblik, wat beteken dat dit bedryf slegs deur 'n foon, eerder as om 'n web koppelvlak. Dit kan 'n beperking vir 'n paar wees, maar dit plaas ook groot druk op FLIR om vorendag te kom met 'n bruikbare inligting. Die oprigting van die FLIR FX is eenvoudig. Daar is 'n QR-kode op die basis van die stand en skandering dit in die FLIR app (Android en IOS) is oor alles wat s wat nodig is om dit te kry en hardloop, buite die verskaffing van 'n Wi-Fi-wagwoord en die opening van 'n FLIR rekening. hoof skerm die inligting is toon 'n lewe voer, temperatuur en humiditeit vlakke, plus opsies om die opname af, en toegang tot 'n paar belangrike instellings vir die cam te beheer. Dit is baie maklik om te gebruik, en FLIR het gekies vir 'n groot knoppies met 'n duidelike etikette, eerder as baie klein, tegniese beheer. Die nok loop op beide battery krag of op die rooster. Die voormalige duur sowat vier uur, afhangende van hoeveel aktiwiteit dit rekords. Dit is goed vir persoonlike of aksie gebruik, maar vir sekuriteit detail, dit moet aangedryf deur die gegewe adapter. Beeldmateriaal is óf plaaslik gestoor word op 'n MicroSD kaart, waarvan die cam 'n maksimum van 64GB sal aanvaar, of in FLIR se wolk. FBI toesig tegnologie op jou vingers Dit is hier waar ons by die belangrikste verkoopspunt van FLIR se oogpunt van die FLIR FX. Dit is genoem RapidRecap, en dit s afgelei van tegnologie FLIR produseer vir die FBI. FLIR FX vergelyking met Andy Boxall / Digitale Neigings Andy Boxall / Digitale Neigings Andy Boxall / Digitale Neigings Andy Boxall / Digitale Neigings Andy Boxall / Digitale Neigings RapidRecap kan tot 10 uur van video en compress die aksie af na 'n minuut of so van beeldmateriaal , toesig oor al die belangrike oomblikke in 'n maklik-om deel van die video te sien. Die effek is vreemd. Die toneel is gevul met bewegende voorwerpe, al op dieselfde tyd, en elk met 'n tyd stempel vertel jou presies wat gebeur het en wanneer. Die idee is om die pyn van skandering deur ure se video eindig net om te sien 'n kat dwaal in die oog en verreken die beweging sensor. RapidRecap toon nie net die kat, maar alles wat gebeur in 'n bepaalde tydperk van die tyd, sonder die tyd te mors. In die app, jy definieer watter periode om 'n RapidRecap genereer en dit is alles gedoen in minder as 'n paar minute. Dit neem net 'n paar krane, en omdat dit is op aanvraag eerder as outomaties gegenereer, jy weer vry om die tye wat die meeste saak te stel. RapidRecap kan tot 10 uur van video en compress die aksie af in 'n minuut. Dit is 'n uitstekende funksie, en een wat foutloos gewerk. Daar is egter 'n vangplek dit is nie heeltemal gratis. FLIR se wolk rekening is gratis op te rig, en dit bied drie vinnige Recap videos elke maand. As jy meer as dit wil, sal jy het om te betaal vir 'n Plus of 'n Premium rekening, wat werk uit op 10 of 20 per maand. As jy besluit drie RapidRecap video's is genoeg, die kamera skiet 'n 90 sekonde clip elke 10 minute of so, plus elke keer as die mosie of klank opsporing is geskakel, en jy kan hierdie review in die app. 'N paar te veel vals alarms Nog handige funksie is die vermoë om' hot spots. Hier kan jy die area waar jy wil hê dat die kamera te monitor definieer, en ignoreer ander gebiede. Die voor die hand liggend aansoek is toe buite met behulp van die FLIR FX. Jy kan 'n gebied om jou oprit en deur, maar nie die openbare voetpad of pad te kyk definieer, die vermindering van vals alarms. Vals alarms gebeur, ongeag, en dit was miskien die mees frustrerende deel van die FLIR FX sagteware. Met kennisgewings aangeskakel, is dit vir my vir ewig vertel iets gebeur het, toe duidelik niks aan die gang was. Snags, sal die beweging sensor haal insekte. Ek afgeskakel die kennisgewings, iets wat t raadsaam wouldn wees as dit regtig is my eiendom bewaak. Dit gesê, die nag af is fantasties, gee 'n duidelike beeld van 'n donker kamer. Dit kom nie t behoefte te skakel na nag af nie, is dit net aanpas wanneer die lig verdwyn. Dit is ook veronderstel om 'n tweerigting-interkomstelsel, wat ek nog nooit daarin geslaag om werk te hê. My pogings om die kat wonder waar my stem vandaan kom was nutteloos. Die enigste ander negatiewe aspek is die plastiek wat gebruik word om die kamera liggaam maak. Dit voel baie goedkoop, en daar is 'n paar kraak en kreun wanneer jy dit gee 'n prod. Die kamera het 'n mikro USB-poort, en wanneer ingeprop in 'n rekenaar, kan jy geen video wat jy vyf geskiet, of foto's gebreek haal. Die kamera rekords plaaslik op die MicroSD kaart wanneer dit nie s verbonde aan Wi-Fi en sinchroniseer met die wolk. Die lens het 'n 4-megapixel, 160-graad wye-hoek sensor in staat te skiet 1080p video op 30fps, of 720p vir streaming sekuriteit beeldmateriaal. Verwag om 35 voete van standaard verligting. Die wye-hoek-effek is uitstekend. Ek het dit by middellyf hoogte in die hoek van 'n matig grootte kamer, en dit inneem byna die hele toneel. Buite is daar genoeg detail om uit te maak gesigte van 'n sinvolle afstand, en daar is slegs 'n tweede of so vertraag in die stuur van beelde van die kamera om die jeug, verband afhangende. Daar is 'n enkele knoppie op die top om die opname, en sodra die druk neem 'n foto te aktiveer. Die basis hou die charger, wat 'n mikro USB-poort, en die pak bevat 'n relatief lang kabel. Die hele ding is goed geweeg en sit stewig in plek. Ek het gesien die bykomstighede en hulle weer al soortgelyke goed gebou, met die optrede cam houer kom met 'n groot clips en 'n water bestand seël om die cam veilig binne te hou. Veelsydig, maar dat inskrywing maak dit duurder Die FLIR FX gedien as 'n sekuriteitskamera baie goed. Buite die vals alarms en irriterende kennisgewings wat almal kan tweaked vir hulle makliker te maak as jy in die tyd wat dit gedoen het presies wat verwag is. Gelukkig didn dit t waarsku my om enige inbrake, maar dit het onthul wat die kat het tot in die nag. Antwoord: slaap. Die DT Accessory pak jou spel en die kry die meeste uit van jou rat met die volgende ekstras, met die hand gepluk deur ons redakteurs: As daar 'n nadeel, dit is die voortgesette betalings om die meeste uit van die FLIR FX kry. Die nok is 200, en as jy die aksie cam of Dash cam accessory wil, sal jy het om onderskeidelik voeg 70 of 50. Die vrye wolk rekening sorg vir die basiese beginsels, maar om die meeste uit van die RapidRecap stelsel te kry, sal jy die inskrywing betaal. Ek hou van die feit dat die FLIR FX is baie maklik om te gebruik, en die jeug is goed ontwerp. Die FBI-afgeleide RapidRecap video's word outomaties gegenereer by die kraan van 'n knoppie, en wat wouldn t wil FBI tegnologie in hul huis sekuriteit produkte As jy nog nooit 'n kamera so oorweeg word voordat, en is bekommerd die operasie sal ingewikkeld wees, Don t laat dit julle hier bekommerd wees nie. Bring 'n bietjie ekstra, en die kamera kan op 'n ander rol te neem, maak dit meer veelsydig as 'n paar van sy ernstige mededingers. In staat is om dit uit die basis verwyder en neem dit uit om pret te hê is 'n koel bonus. Selfs as jy nie t het gebruik vir 'n sekuriteitskamera op sy eie, kan die FLIR FX net veelsydige genoeg om dit te koop werd te maak. Hoogtepunte Baie maklik om te stel Intuïtief, goed ontwerpte app MicroSD kaart ondersteuning Versatile Cool herhaling video's Wide hoeke, 'n uitstekende aand prestasie laagtepunte goedkoop plastiek liggaam Duur inskrywing model Ekstras sondaars t goedkoop Irriterende vals alarms Best HDR kamera programme vir Android merkwaardig. 'N Hele blog post oor HDR wanneer dit duidelik is dat die skrywer het geen idee gehad wat HDR eintlik is, voortdurend hou verwarrend re praat. is daar 'n app wat WAAR volle resolusie HDR skote sal vat en 'n filter (negatiewe) toe te pas alles in een proses te verminder kompressie artefakte gevind 'n netjiese blaas op instructable 'n converter boks om negatiewe te omskep met my selfoon maak. moet HDR om dinamiese omvang en negatiewe filter hupstoot te gee dit 'n positiewe te maak. wil graag 'n manier om dit te doen in 'n enkele een knoppie stap proses vind. hoe om die kamera kwaliteit van my iball Andi quadro5h met 12 LP verbeter, maar die foto's is nie duidelik nie. Diegene sagteware gedoen om werklik's Snap uit die smartphone en omskep hulle in HDR styl. Maar ek kan oordra aan die smartphone 3 foto's (rou of jpeg) gedoen met 'n DSLR met 'n hakies en voeg hulle by thoses sagteware om my HDR foto iwhatsappparapc skep / Ek het onlangs verander van die sterrestelsel 2 tot die sterrestelsel 5 maar ek kan t veel tyd om dit te doen, sodat beantwoord asseblief so gou as wat jy kan bedank so hoekom is net 2 programme wat verband hou met HDR wanneer die titel is. Hierdie blyk te wees kom gewoon langs 'n her-druk van 'n paar kamera apps Play Winkel advertensie. Macphun Review jongste pryse en skakels Daar is slegs drie pakkette ek s Gear en gereedskap. Check prys van die Macphun Aurora HDR Pro (Ek het saam met Macphun vir meer as 'n jaar na die uiteindelike HDR sagteware l opbou) Check prys van die Macphun Creative Kit (Aanbeveel vir die beste deal) Check prys van die Macphun Versterk (Beste artistieke produk vir goedkoopste prys) Check prys van die Macphun Tonaliteit ( 'n groot swart en wit jeug met 'n paar verrassende nie swart en wit truuks) vir 'n beperkte tyd gebruik die koepon kode op 10 bespaar op al Macphun Pro produkte. PROBEER MACPHUN VANDAG Macphun Aurora HDR Pro Die aankondiging van die Wêreld se mees gevorderde HDR sagteware Bekendstelling van die nuwe Aurora HDR Pro sagteware vir Mac. Ek ontwikkel hierdie sagteware saam met Macphun, 'n ongelooflike maatskappy wat reeds geskep baie ander pragtige fotografie gereedskap vir die Mac. Die idee dat na 10 jaar het ek uiteindelik het om my eie High Dynamic Range fotografie sagteware en skep konfyt-pak dit met al my gunsteling truuks was absoluut bedwelmende Ek sal ontdek meer en meer gebruike vir dit met verloop van tyd as jy begin om nuwe dinge te probeer. Bestel nou Voorbeeld skote Hier is 'n paar foto's wat ek gemaak het met behulp van Aurora HDR Pro Macphun Versterk Review Hierdie program is 'n selfstandige app, maar dit integreer ook in Light Room en Photoshop. Ek gebruik nooit die selfstandige een. Vir 'n vinnige skote en vinnige veranderinge, ek gebruik die Light Room Plugin, maar vir 'n groot projekte waar ek meer tyd, ek gebruik die Photoshop weergawe. Die kontroles is baie maklik en pret om te gebruik. Ek vind dit nog makliker om te gebruik as die Nik sagteware. Nou weet ek Nik baie goed, maar ek onthou dat daar 'n bietjie van 'n leerkurwe. Een groot ding wat ek vind ongelooflike is die spoed Dit frustrerend stadig. Hier is 'n paar voorbeelde, sodat jy dit kan sien in aksie hier ve gekies absolute duidelikheid. Jy kan ook sien die klein skuiwer daar waarmee jy die intensiteit van die instensify pas. Ek m dikwels spring hier in Versterk 'n paar finale slyp doen of miskien gee dit 'n paar finale voorkoms. Soos jy kan verwag, 'n paar van die presets is meer ekstreme as ander. So kry jy die kans om die foto in watter rigting jy wil In elk geval, is hierdie produk aanbeveel Macphun Tonaliteit Review Ek geniet speel met Macphun Tonaliteit neem. Dit m nog piece saam my gedagtes daaroor, maar hier is 'n paar voorbeelde van my om dit te gebruik om jou 'n idee van die koppelvlak en die resultate te gee. Ek dink miskien die mees uitstaande ding hier is nie net die spoed, maar dit is 'n baie vinnige manier om baie verskillende vinnige lyk te kry op jou foto's. Een van die beste maniere om te praat oor die produk is net om te wys dit hier is 'n paar screenies: Hier het ons Tonaliteit Pro en, soos jy kan sien, is dit s op soek absoluut amazing Ek was nogal verbaas om uit te vind dat 'n groot deel van die presets het nogal 'n bietjie van kleur het in hulle. My eerste indruk van hierdie 'n swart-en-wit enigste produk was verkeerd. In teenstelling met die foto hierbo, ek wou ook om te wys hoe dit gebruik kan word vir subtiele lyk so goed. As jy kyk daar op die regte aan die onderkant, jy presets. Ek is regtig lief vir sommige van hierdie merkwaardige tekstuur effekte. Hulle is baie maklik om te beheer en te help gee jou foto's 'n redelik unieke voorkoms Daar is 'n verskeidenheid van foto rame, maar ek vind dat Nik Silwer Efex Pro het 'n groter keuse. Dit is te sleg nie, want ek dink dit maklik om 'n ton van verskillende mense wat ek baie geniet speel met al die Street presets voeg sou wees. Down aan die onderkant, kan jy 'n paar van die verskillende presets sien. Dramatiese is slegs een van 10 verskillende stelle van presets. Ek hou van hoe 'n paar van die verskillende lyk regtig beklemtoon een kleur bo 'n ander. Ek vind dikwels dat die foto is meer oor die vorms, lyne, en kontras as dit gaan oor die kleur. As ek se groot vir 'n vinnige eksperimentering. Let Ek het dit met 'n vorige weergawe van Tonaliteit. Alex Macphun sagteware Begin met 'n boorling 16-bit RAW ondersteuning wat ander ouens Don nie in die planne. Ek weet dat klink dalk vreemd, maar Macphun is slegs Mac. Dankie, Mike. Trey. Ek 'n bietjie sumthin sumthin) waar kom hierdie val in die skema van dinge wat ek weet jy 'n oorsig van aan die een het 'n geruime tyd gelede en ek gebruik dit eerder as Photoshop via Lightroom. That soort duidelikheid jou om uit macphun is awesome. jeffmcpheeters / Jeffrey MCPHEETERS Dankie vir die hersiening. Ek s uitset. Ja ll gebruik MacPhun vir 'n finale duidelikheid stamp of om dit iets ekstra wat ek afgelaai die volle reeks Magic Dankie Trey Trey gee, dankie vir die plaas van hierdie inligting. Dit lyk baie interessant inderdaad en ek s lyk Khmer argitektuur, maar waar is dit asseblief Trey net afgelaai 'n verhoor van Tonaliteit Pro en na die gebruik van Nik Silwer EFX Pro vir 'n paar jaar, Tonaliteit Pro waai dit weg in die gemak van bruikbaarheid sowel as finale uitslag. Ek m verkoop. Dankie vir die draai my op hierdie uitstekende sagteware. P. s. Ook grawe hul oulike rame. Gelukkig reise P. s. Jy kan sien 'n onlangse portret wat ek het met behulp van Tonaliteit Pro in 'n post hier: marcweisberg / 2014/08 / portret-of-a-wêreld-oorlog-II-veteraan Awesome bly jy hou daarvan Marc Net 'n sekonde swart vlak adjustement in enige foto retouchering sagteware t sien die buit, jammer Trey is altyd 'n belangrike eienskap vir my. Photomatix en Nik HDR EFX het daardie vermoë. Enige terugvoer Steve stuckincustoms / Lukas Lakatosh (SIC Support) Dit kan verband hou met 'n paar foute in die program van die nuutste Light Room update. So met e-pos re wat nie verband hou. Hi Trey, baie dankie vir die opskryf. Ek het ses pro weergawe produkte uit Macphun en hulle lief te hê soos selfstandige produkte, maar ek sukkel om dit te gebruik as 'n plug ins met Light Room. Ek kan t kry my kop rondom die workflow. Is dit normaal dat daar altyd 'n tweede beeld gestapel keer enige van die prop ins gebruik


No comments:

Post a Comment